Hejka. Już mi się jakoś układa. Napisałabym co było ale za dużoo pisania. ;p
Piszę, tutaj, ponieważ nie mam żadnych sensownych fotek na fotoblogaa. :D
Najarana w chuuui tym, że jadę nad morzę z Katarzynkąą. :P
Tylko jeszcze niewiadomo kiedy. :d
Juupi. Pierwsze wakacje z Przyjaciółką. Ale mam nadzieję, że nie ostanie;p
A wczoraj nasze odpały z Asjulkieem ;p
Hahaa o kutvaaa:p
Nieeja nie chcę. Ahaa i Asiu, kochaniee. ZAPISAŁ!! :D
Loov Ya <33
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz